Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 juli 2014

Av Aamor & Tina - 31 juli 2014 16:23

Vi hade grannen på besök i går och det var jättekul. Jag var med hela tiden och låg under bordet och lyssnade på dom två, blev lite trött i öronen för de kunde verkligen snacka, hihi!

Matte bjöd på tacopaj, sallad och en annan del tillbehör och de tyckte det var gott. Jag smakade inget så jag kan inte uttala mig om den, hihi!

Maja (grannen) tyckte att jag var den lugnaste hund som hon träffat på som inte tiggde och inte gick runt och krävde uppmärksamhet. Matte svarade att jag var så otroligt väluppfostrad men sen skrattade hon rakt ut!

Hade jag velat göra nått av det hade jag gjort det också men jag nöjde mig med att bara ligga och lyssna på dom, hihi!

Jag gick ut sen när Maja gick hem vid midnatt. Vi la oss men matte låg och läste rätt länge men vid 03 väckte jag henne för jag var nr 2 nödig. Klarade av det snabbt men sen kom Ollie och ville kela men matte den fisen ville inte stanna ute och snacka med honom.


Sovmorgon och det behövde vi. Gick sen bort till syrran för matte bjöd matteföräldrarna på resterna. De gillade också maten.

Syrran ville busa hela tiden men har man varit på fest kvällen innan så orkar man helt enkelt inte busa, hihi blev ju massor av vin - ja inte för mig men är matte inte trött av det så kan ju jag vara det i hennes ställe, hihi!


Det är ganska varmt även idag även om det är fler moln som skuggar lite då och då och sen blåser det lite så det är ändå rätt skönt.

Nu ska vi slappa lite och matte funderar på att slänga sig i sängen och läsa lite, hon är snart klar med boken och hon försökte läsa ut den igår men ögonen gick i kors till slut!

 

(från innan denna månad)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards