Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2014

Syrran!

Av Aamor & Tina - 7 augusti 2014 18:10

Har varit och besökt syrran idag. Ville gärna gå dit men sen ville jag inte gå in utan satt ute på stenplattorna och tittade, syrran kom ut för att hämta mig men det hjälpte inte, matte kallade men jag hade stängt öronen, hihi!

Inte förrän matte ringde på dörrklockan kom jag rusande för tänk om det kom nån då, spännande!

Matte sa att jag allt var lite knasig eftersom jag själv satt ute och hade några gäster kommit hade de ju passerat mig - äh jag sprang in för jag är ju gäst och då ska man ringa på klockan, hihi!


Matte var och shoppade lite och hon tog mattefar med sig och det köndes som de var borta jättelänge och när de äntligen kom så hoppade jag från trappan upp i mattes famn och tryckte mig mot henne, hon frågade om mattemor varit taskig mot mig men det hade hon inte utan jag bara saknade min matte!


Matte tog några kort på syrran med sin iPad, mattemor fick leka lite med den när de andra var och shoppade.

 

Matte hade precis kammat om hennes tofs och sen gnuggade hon nosen i sin säng!


Vi är hemma nu, tog lite längre tid för matte blev bjuden på jästa pannkakor innan vi gick hem.

Matte provade nu att föra över bilderna från sin iPad till datorn och det gick lika lätt som från hennes iPhone så jag behövde inte hjälpa till, hihi!


 

Från igår när matte kammat mig. Ser ni mina långa ögonfransar - undrar om matte är avis, hihi!

 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

7 augusti 2014 18:35

Fnissar åt att du gick på det där med ringsignalen :)
Tror nog att din matte är JÄTTE avis på dina långa ögonfransar !!

Tassklappar o NOsbuffar

http://kjellebus.blogspot.se

Aamor & Tina

7 augusti 2014 18:41

Tror jag också att hon är, hihi! De hade varit nått att sätta mascara på, hihi!

 
Amanda och matte Julia

Amanda och matte Julia

7 augusti 2014 18:44

Syrran är jättesöt. Hon gör som du, gnuggar nosen när frisyren är klar *fniss*
Dina ögonfransar är underbart lååånga.
Jo, liiite avis är hon nog på dem ;-)

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

7 augusti 2014 18:55

Syrran är mycket värre än jag på att gnugga nosen efter kamning, hon hinner knappt ner förrän hon är igång jag brukar vänta tills jag kommer ut - gräset är mysigt att gnugga i, hihi!
Jo lite, hihi!

 
Laika

Laika

7 augusti 2014 20:26

Klart att din matte är jätteavis på dina ögonfransar, det är nog vem som helst :)
Ibland spelar det ingen roll om de varit borta en minut eller en timme, man kan sakna dom precis lika mycket ändå :D Fast sånt brukar kompenseras rätt bra med en ordentlig kram och nåt gottigt att smaka på :D

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

7 augusti 2014 20:31

De ska bara vara glada att vi välkomnar dom så glatt som vi gör när de rymt från oss, hihi!
Gos uppskattas alltid!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards