Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Aamor & Tina - 12 augusti 2014 18:41

Igår ville jag inte ha nån mat och åt därför ingen, matte har hållt koll på mig under hela semestern och jag har ätit alla dagar mer eller mindre men fått mat i mig men inte mattes första jobbedag. Hon får tro vad hon vill om det men man måste ju visa vad man tycker!


Idag har det i alla fall varit bättre trots att jag ofrivilligt väckte matte 02.00, hon kom upp för hon trodde nog att jag ville ut för jag låg vid dörren men när hon frågade reagerade jag inte ens så hon la sig igen och sa att jag fick kalla om jag ångrade mig. Jag tror jag drömde och kallade på matte i drömmen antagligen.


Matte hade tänkt cykla till jobbet idag men valde bilen för de sa att det skulle både åska och regna. Det gjorde det också men inte de tiderna hon skulle cyklat, hihi!

Jag klagar inte för jag fick ju åka bil till syrran, hihi!


Ingen "allegi" hos syrran så allt har varit bättre, mycket bättre för jag ville till och med ha godis idag. Har visserligen sovit den mesta tiden men kommer matte och väcker en vid 02 så.........

Blev så lycklig när matte hämtade mig på eftermiddagen, hon luktade så gott för hon hade varit hemma och duschat innan hon hämtade mig, ville inte lukta stall sa hon men det hade säkert också luktat gott!


Jag åt mat när vi kom hem, fick små pyttebitar bacon blandat i torrfodret så det slank ner hyfsat fort för att vara mig, äter inte så fort annars heller. Godis kan jag inhalera om jag är riktigt sugen men mat........

Matte har slappat i sängen och tittat på Dreamfilm via iPaden och nån sladd så det kom på TV:n och själv har jag slappat i hallen.

Slappandet ska snart fortsätta men först måste vi kolla in allas bloggsidor, hihi!

 

Slappa är gott, slappa är nödvändigt, hihi! (gammal bild)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards