Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2014

Äntligen!

Av Aamor & Tina - 15 augusti 2014 19:33

Väckte inte matte i natt heller men hon väckte mig 2 gånger! Först klockan 04 och det tog nog över en timme innan hon somnade om igen och sen hade hon fräckheten att vacka mig igen 06! Hade hoppats att det var helg redan, hihi!


Dagen hos syrran har som vanligt varit lugn, jag gör inte speciellt mycket mer än kelar och sover och det passar mig perfekt.

Affi försökte få igång mig några gånger men jag är bra på att stänga öron och ögon och till slut tröttnar hon - hon tjatar sig trött, hihi!


Matte hämtade mattefar och sen körde de och handlade lite och när hon kom blev jag så glad att jag dansade runt runt.

Matte la sig på golvet och sa "vem ger matte en puss?" och jag rusade fram och tryckte en blöt en mitt på hennes mun.

Hörde att hon sa att vi skulle åka bil hem eftersom det är fredag, äntligen är den här och jag har klarat mig genom en hel vecka hos syrran och matteföräldrarna - puh!


Blev inget utesittande för matte hade varoe som skulle i kylen men jag ska snart se till att vi går ut och då kan vi sitta ute en god stund.

Tror jag vill gå upp och sätta mig vid idrottshallen och hålla koll lite där innan vi går vidare men vi får se när vi kommer ut.

Maten har jag nästan precis ätit så jag är nöjd nu.

 

Från mars i år när jag låg på bänken vid idrottshallen!


Trevlig helg alla goa vänner!


 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

15 augusti 2014 21:25

Härligt att du överlevt veckan hos din syrra :)
Här håller vi också helg nu :)
Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

15 augusti 2014 21:38

Att hålla helg känns så bra visst!

 
Laika

Laika

15 augusti 2014 21:43

Äntligen fredag ja, vi hurrar och är glada för det här också :D Sovmorgon, det är grejer det...och att få tjuva lite av mattes frukost, hihi.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

15 augusti 2014 21:52

Sovmorgonen tar jag gärna men frukosten kan min matte ha för sig själv, sover hellre då, hihi!

 
Edith

Edith

16 augusti 2014 07:55

Min matte väcker mig ibland på nätterna när hon inte kan sova. Då tänder hon sin sänglampa och läser ... mitt i natten. Men efter en stund somnar hon om igen. Matte undrar om din matte kanske har några lästips att ge oss. Trevlig helg!

http://parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

16 augusti 2014 10:00

Min brukar lyssna om hon vaknar på natten, lyssna på bok i lurar då alltså!
Vi ska tänka ut några bra lästips och så skriver vi till er :-)

 
Amanda och matte Julia

Amanda och matte Julia

16 augusti 2014 09:59

Visst är det härligt att helgen är äntligen här :)
Ni får ha en lat, mysig och lagom busig lördag!

Kram å puss på söta nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

16 augusti 2014 10:02

Helg är toppen!
Just nu latar jag mig efter att ha varit ute på en runda och matte har syrecistern ätit frukost och läser nyheterna.

 
Dui och Deco

Dui och Deco

16 augusti 2014 16:49

Du har det ju bra hos syrran och matteföräldrarna också men hemma är alltid bäst.Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

16 augusti 2014 17:01

Jo hemma är alltid bäst även om jag kan bli lite rastlös om matte är för trist, händer ibland, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards