Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Aamor & Tina - 19 augusti 2014 19:36

Blev lite orolig i morse när jag kom till syrran för där var bara mattemor hemma men hon lovade att de andra skulle komma snart och att de bara var ute på sin morgonrunda.
Det kom en hel del folk och besökte oss idag, först kom mattes farbror och faster och strax efter kom mattes moster så det var nästan fullt hus hos matteföräldrarna - hur kul som helst!
Mattefar tyckte att vi kunde gå ute och kissa på gräsmattan men vi ville inte alls, syrran kom så långt som till dörren men jag vände halvvägs i hallen, hihi!
Då hämtade han våra koppel men då sa vi "nä du" och sprang och gömde oss så att han inte kunde nå oss, hihi! Kan väl säga att vi var rätt nödiga när matte kom och syrran ville gå ut med henne innan vi gick hem så de gick ut utanför huset och när jag sen kom ut gick jag bara över vägen innan jag blötte ner en stor grästuva, hihi!

Lite väl blåsigt idag för att jag ska gilla det, inte lika mycket regn men det kom en riktig skur på eftermiddagen men den varade nog bara i max 10 minuter.
Hemma så åt matte lite mat och sen slängde hon sig i sängen och tittade på två program i en serie hon ser, hon kopplar "paddan" till TV:n. Jag tröttnade på henne och gick och la mig själv, hade nästan hoppas att vi skulle sova för natten men precis när jag sov som bäst gick hon upp - typiskt.

Matte har serverat mig mat men jag tuggar än så länge på ett tungben för att få upp aptiten kallar matte det men egentligen förhalar jag ätandet, hihi!

Imorgon hoppas jag på lite mer soligt väder med mindre blåst och regn - hade varit skönt, riktigt skönt.
Glömde nästan att jag fick hälsa på katten Igor idag, han brukar bara vilja hälsa på matte men jag fick en puss och en strykning - toppen!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards