Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av Aamor & Tina - 22 augusti 2014 18:53

I natt har vi sovit så gott och ingen av oss har vaknat mitt i natten, det är jätteskönt.
Var ändå lite trött när jag var tvungen att följa med matte på toa. Hon tvingar inte mig men jag lägger mig framför tvättmaskinen och väntar på henne medan hon duschar och gör sig klar och oftast brukar jag gå med matte ut men idag somnade jag och stannade där till vi skulle gå, hihi!

Dagen hos syrran har varit bra, det har varit ganska hyfsat väder med lite solsken och lite mulet, blåst lite men inget regn förrän nu ikväll.
Jag har inte gjort några större ansträngningar där men känner mig ändå lite trött nu ikväll.

Matte var sen för hon skulle några ärenden innan hon hämtade mig, nästan en timme sen var hon men det gjorde inte så jättemycket för det är ju fredag denna underbara dag!
Fick åka bil hem och sen gick vi in med sakerna matte köpt men sen gick vi ut och satte oss på bänken en stund.
Ollie kom och hälsade men han ville inte leka med mig.
Matte säger att jag är allt en konstig prick som sällan vill leka med andra hundar men vill leka med katterna - de är ju så roliga.
När Ollie gick vidare tog vi en sväng runt huset och då sprang vi på honom igen så han gjorde oss sällskap runt hela vägen. Jag fick gjort det jag skulle ändå, brukar glömma det annars när en katt är där, hihi!
Fick till och med lite fart på Ollie, hihi! Lite kul att jaga honom ibland och så hade vi kelat klart så det gjorde inte så mycket, hihi!

Matte sitter och läser lite och jag gör det jag brukar göra, hihi!

Ingen väl som kunde gissa att jag gör detta men just nu har jag flyttat ut på golvet.
Äter kanske senare, vi får se!

Önskar er alla en underbar dag/kväll denna fredag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards