Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av Aamor & Tina - 26 augusti 2014 17:46

Vilken udda rubrik när det gäller mig va?

Igår gick och gick vi för matte sa att jag var tvungen att göra nr 2 och till slut gjorde jag det strax innan vi var hemma.
Inne tyckte matte att jag skulle gå och äta eftersom jag inte gjort det innan men jag valde att lägga mig istället så jag åt inget igår.
Matte vaknade i morse att det luktade lite konstigt och när hon kom upp såg hon att jag hade blivit dålig i magen under natten och sen hade den "lösaktiga" skiten fastnat och släpat med mig så det var sträck lite överallt i lägenheten - ups! Tur matte inte blir arg på mig, hon vet att jag hade väckt henne om jag kunnat eller hunnit.
Matte började dagen med att torka upp sträcken och sen duscha mig i baken.
Gjorde sen lite till på väg till syrran så det blev en dusch där och en till nästa gång jag var ute. Det var länge sen jag var kass i kistan på det viset men jag hade inte ont i den men där fanns tydligen nått som ville ut, hihi!

Det har annars varit en bra dag hos matteföräldrarna med en hel del kel och vila, precis en sån dag jag gillar.
Matte kom i normal tid och vi tog det så lugnt när vi gick hem och sen satt vi ute en liten stund i solen.
Jag hälsade på Lucky en stor valp, han är nog Labbe/Golden men mest lik en Labbe, han ville busa men jag tyckte det räckte med att hälsa.
Inne fick jag mat av matte och den gled ner i ett nafs för jag var verkligen hungrig idag, helt tom i magen så det smakade bra.
Matte har också ätit och nu har hon precis blivit färdig med att riktigt torka av golven som fick sträck på sig, hon hade missat nått i morse också.

Tänker sova en liten stund nu och matte ska nog fortsätta med sin bok.

Matte tog denna för några dagar sen, vi sitter och snackar med varandra, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards