Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 september 2014

Ny!

Av Aamor & Tina - 2 september 2014 19:29

Idag var matte trött när klockan ringde men hon vaknar så fort hon stiger ur sängen, lite orättvist tycker jag.
Träffade Alice, en Tibetansk Terrier på väg till syrran, egentligen var Alice på väg åt motsatt håll men hon vägrade att gå när hon såg mig så hennes matte fick vända om för att möta oss, hihi!

Tagit det lugnt hos syrran, ville inte gå ut idag trots sol, sängen var så skön, hihi!
Då matte kom kallade hon på oss och så sprang vi ut i hagen och pinkade båda två, alltså inte matte utan jag och syrran för hon hade också vägrat.
Matte fick mat hos matteföräldrarna för hon ville inte tacka när till biff med lök.

Hemma satt vi ute en ganska lång stund för att få lite sol på oss. Jag träffade en ny kompis, en liten valp på 3 månader, han var så söt. Vi lekte lite och gick runt i cirklar, hihi!
Fick mat när vi kom in och matte hade köpt en ny sorts leverpastej, ny för mig alltså och allt gled ner som en dans.
Hamnade på trimbordet när jag ätit för matte tyckte inte om hur jag såg ut, var nog lite lurvig i nyllet och hade några "änglavingar" på skuldrorna. Försökte övertala matte att låta bli mina vingar men de åkte bort med hjälp av borste och kam. Är en ängel utan vingar nu men ska nog snart odla nya, hihi!

Matte tyckte att jag skulle sitta fint så hon kunde ta ett kort på mig men jag ville inte så jag la mig ner, hihi!
Ser ni att hon satte tre gummiband idag med bena, det kittlade lite när hon delade så jag skakade på mig några gånger så hon fick börja om från början, hihi!

Nu ska jag vila mig lite för att både äta och bli kammad tar på krafterna, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards