Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 september 2014

Av Aamor & Tina - 4 september 2014 18:21

I morse hann matte precis ut genom ytterdörren och då ville syrran leka och inte jag för även 7.25 är för tidigt för mig. Hon visade tydligt att jag skulle leka med henne oavsett och så drog hon i min tofs så när matte hämtade mig i eftermiddag hängde den väldigt mycket och då hade ändå mattemor rättat den en gång.
Affi är den ledsamma typen och jag är inte det, inte på kommando och helst bara med matte eller katterna och ibland med syrran när jag är sugen på det!

Idag fyller mattefar år men vi fick inga gäster för de passade på att fira honom även när mattemor fyllde i fredags, det är ju så nära varandra.
Jag och matte firade honom och han fick blommor och en chokladask. Matte fick bondkalops när hon kom för att hämta mig.
Själv passade jag på att sova så jag skulle vara pigg när vi gick hem, hihi!
Härligt väder idag också så vi tog det så lugnt fast vissa gånger tyckte matte att jag tog det för lugnt, hihi!
Satt ute en stund och njöt men ingen kom och ville snacka med oss.

Nu har vi kommit in och matte har dragit igång diskmaskinen och så frågade hon mig om jag ville ha mat men när hon kollade om jag satt bakom henne var jag puts väck, hihi!
Hon kallade men jag kom inte så hon fick leta och gissa var hon hittade mig (ingen jätteöverraskning precis). Äta kan jag göra senare kanske, hihi!

Får vila nu för jag gick ju hem, hihi!

I morgon är det fredag och vår sista dag som vi ska iväg denna vecka.
Nästa helg hoppas vi på fint väder för då ska vi och titta på en stor hundutställning med massor av hundar och säkert en massa roliga saker där som matte kan köpa till mig. På lördagen ska min ras gå i ringen och vi måste heja på dom vi känner om det kommer nån av dom dit ( gör det nog).

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards