Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 september 2014

Nu!

Av Aamor & Tina - 5 september 2014 19:41

Matte somnade hyfsat tidigt igår, strax efter 23, jag vet hon är hopplös men det är bättre än en timme senare men hon vaknade 2 gånger undre natten istället.

Strålande sol även denna dag och det passar bra för nu äntligen är det fredag!
Vi har varit ute på framsidan av huset, ser lite mer människor där och en och annan hund som vi kan berätta för att det krävs tillstånd att gå förbi vårt hus, det gör faktiskt det och det kvittar vad matteföräldrarna säger, hihi!
Vi har pussat på Emil, en kille som går i 6:an (tror vi), han har alltid tid för oss och vi gillar honom jättemycket.
Mattefar tog vi med ut på en liten tur runt skolan, bra cykelvägar där fast vi gick.

Matte hämtade mig nästan direkt efter jobbet och då kände jag att nu startar helgen och nu ska vi njuta och nu snart ska jag få paket av matte, hörde nämligen att det pep i baksätet men matte sa att jag måste vänta tills i morgon.
Fick ju givetvis åka bil hem och vi gick in med några saker matte hade i bilen och sen gick vi en liten runda.
Satt ute en lång stund, grannen kom ut och snackade med oss, några katter kom och gick och några små tvåbenta - livet är bra härligt!

Inne berättade jag för matte att min matskål var tom men när jag fick mat i den hade jag ångrat mig och ville ut på balkongen istället och sen struntade jag i att äta, hihi!
Valde istället en trygg plats, bakom soffan, kan kila in mig där mellan den, väggen och bokhyllan och lampfoten kan bli en skön huvudkudde, hihi!
Äter kanske senare, åt inte förrän kl 21 igår.

Vi ska ta det lugnt ikväll och göra så lite som möjligt, matte har kört några varv med dammsugaren och funderar på att tömma diskmaskinen men det får nog vänta för det försvinner inte precis, hihi!

Ha en underbar fredag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards