Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Aamor & Tina - 14 september 2014 16:51

Jag sov nästan hela kvällen igår, det ta på krafterna att vara besökare på en hundutställning, hihi!
Där var många som jag var tvungen att fråga varför de gick innan det var slut, vi var nära utgången så jag såg när de gick hem igen. Matte påstod att jag kraxade mig men jag bara frågade dom hur det gått för dom, tydligen inte så bra för ingen svarade men de är lika fina trots det.
Glömde berätta att en dam stoppade oss och ville ta ett kort på mig och matte den tokan glömde att fråga för vad/vem hon tog kortet, hon hade en sån där proffskamera nämligen - vi får hålla koll om jag synd någonstans, kanske på sydskånskakennelklubben, hundsport eller nån tidning eller så sållas jag bort, äh vi får se.

Idag söndag har jag tagit igen en massa sömn, hade inte bråttom ut trots att jag ville inte gå ut efter klockan 20 igår. Matte tvingade ut mig 9.30
Vi gick en liten pytterunda för jag ville inte mer men ångrade mig nästan direkt vi kommit in för jag ville ut då igen men fick vänta på att matte skulle betala räkningar först.
Vi gick sen och kollade in de som skulle rösta här i närheten, matte har förtidsröstat så hon slapp idag. Var några som hälsade på mig och ville klappa och givetvis ställer jag upp, hihi!

Matte har gjort lite nytta här hemma för hon har tvättat två maskiner tvätt och jag höll mig ur vägen för att det skulle gå fortare.
En bok har gått hela dagen i bakgrunden så här har inte precis varit tyst, tur jag kan sova ändå.
Tror matte blev lite kelen för en stund sen, hon la sig hos mig på golvet utan att jag kallat och vi gosade länge men sen trodde hon att jag var irriterad på håret i mitt ansikte så jag hamnade på trimbordet.
Försökte göra det så svårt som möjligt för matte att sätta upp tofsen för jag vred huvudet fram och tillbaka och matte började snacka om skruvstäd helt plötsligt - kan inte förstå varför, hihi!
Kom på efteråt att jag blivit hungrig så jag sa till matte att hon kunde servera sin favoritkille hans mat och jag åt upp nästan allt.

Skulle tydligen förevigas sen men jag ville inte och tittade överallt utom på matte!
Då sa hon i morgon är det dags att vara hos matteföräldrarna igen. Ser ni min min?

Visst kan man bli lite deppig för det är så skönt när det är helg.

Nu ska jag dra ut matte på en runda, måste kolla in mitt område.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards