Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Aamor & Tina - 17 september 2014 18:59

Nä nä inget allvarligt, vi alla lever och har hälsan men jag ska berätta längre ner!

Matte lovade att inte ligga och läsa så länge igår men det blev så ändå, 23.30 släckte hon! Hoppas hon släcker tidigare idag.
På väg till syrran mötte jag Chili, min Golden kompis men jag hann inte se att det var hon först för vi kom bägge runt en hörna, först tänkte jag ge den hunden en blåsning men efter en framrusning såg jag vem det var och då stannade jag men innan hann matte tragga på mig - jag lyssnade inte för Chili ville leka istället.

Idag har vi fått behålla matteföräldrarna hemma och slapp passa huset helt själva så vi var väldigt nöjda.
Vi rastade mattefar i det fina vädret och vi gjorde vad vi skulle så han blev nöjd med oss, hihi!
Matte var sen men jag fattade att hon och mattefar gav sig iväg för när de kom tillbaka hade han handlat en del, matte behövde inte mer än lite basvaror så det blev inte så mycket till oss men matte passade på när hon ändå körde mattefar.

Nu till rubriken. Syrran lekte med sin pipleksak hon fick av matte när hon fyllde år och den var jättekul i 5 minuter för den hade hon tagit död på den, pipen inuti var sönderdragen. Hon är helt hopplös på att ta död på sina leksaker!

Var en sån här fast i lila hon fick, nu prasslar den bara. Min fungerar fortfarande och jag ska inte låta henne leka med den om hon kommer hit för jag gillar att ha saker som funkar.

Jag åt mat direkt när vi kom hem och nu ska jag vila mig lite, matte lyssnar på bok och struntar i den där dammsugaren idag också men hon snabbstädade toan.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards