Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Aamor & Tina - 18 september 2014 18:06

Jag snackade med en liten Jack Russel hane i morse, först berättade jag för honom att jag var äldst och bestämde och då vände han rumpan mot mig, hihi! Strax efter mötte i Affi och mattefar så den sista biten in hade vi följe.

Har mest varit vila och gos idag men vi har tagit ut mattefar på en runda, vi sa till honom att nr 2 var på väg men inte när och tiden var inte rätt under promenaden, hihi!
Matte kom direkt efter jobbet men vi gick inte hem för först fick hon mat och sen sa hon att vi skulle åka bil, jippie!
Ner till min favoritaffär och bråttom in men så satte sig matte och mattefar där veterinären är och sen kom hon ut och kallade in matte. Jag tänkte att jag kunde stanna utanför när det nu var matte hon kallade på men tydligen skulle vi alla in.
Vi hamnade på bordet och jag vände rumpan mot veterinären för jag tänkte minsann inte titta på henne. Hon nöp mig lite i nacken och sen fick jag helt plötsligt gå ner på golvet och då tyckte jag att jag varit lite otrevlig mot veterinären så jag hälsade på henne och undersökte hela rummet, hihi!

Vi passade på att få klorna klippta när vi ändå var där inne och sen fick jag välja en leksak helt fritt, jag letade länge och väl och till slut hittade jag en. Den kostade hela 5:- och så var det halva priset på den så det priset kunde inte matte klaga på.
Valde ett rött hjärta.

Här leker jag med mitt röda hjärta och det är riktigt roligt. Finns en liten pip i och sen luktar det så gott.
Matte undrar nu på allvar om jag är en hund eller en katt som liknar en hund för det är en kattleksak med kattmynta i, hihi!

Jag har ätit lite mat, blev nog nästan halva portionen men det räckte för mig idag.
Tänker sova lite istället för det tar på att besöka veterinären och leta igenom en affär efter den perfekta leksaken.

Måste säga att matte höll vad hon lovade igår, hon släckte redan 22.30 men tyvärr vaknade hon redan 04.30 och kunde inte somna om igen utan tog en ljudbok och låg och lyssnade på den istället.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards