Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Aamor & Tina - 21 september 2014 12:55

Igår var vi mest lata, vi var ute och gick några gånger och två gånger gick vi långrundor, det var soligt och fint så vi njöt.
Jag passade på att vila så mycket som möjligt när vi var inne, matte satt och läste i sin iPad, hon sa nått om en uppdatering och då fick hon iBook i den och hon satt och tittade bland gratisböcker och hittade i alla fall en på engelska som hon läste igår.
Vi hade det jättemysigt men matte hade tänkt plocka undan lite och tvätta men struntade i det, dammsög gjorde hon i fredags så hon lät det andra vara.
På kvällen hade hon tänkt se början på filmen Avatar för den har hon missat men det blev så att hon missade den nu med med ca 5 minuter så det gjorde inte så mycket. Tyvärr blev hon kvar och såg hela filmen och den slutade inte förrän 01 och jag var så trött, somnade mitt på golvet och drog djupa timmerstockar och denna gången tror jag matte ?!

Matte har variation lite småstörig i natt för hon har vaknat flera gånger, den ena gången var för att jag väckte henne för jag drömde och låg och gnydde. Matte hade sen svårt att somna om och startade en ljudbok istället, slumrade och sen vaknade hon igen och fick "spola" tillbaka och så gjorde hon flera gånger.
Vi stannade i våra sängar till 9.30 ?

Hade inte så bråttom med att gå ut så jag lät matte duscha och dona först. Då vi kom ut märkte vi att det regnade, bara lite som tur var men vi gick en lång runda ändå.
Matte torkade mig när vi kom in och sen hoppade jag upp i min ena säng och la mig.

Matte har plockat undan lite idag och startat tvättmaskinen och lite senare ska hon tydligen kamma till mig lite men hon ska vänta tills jag är helt torr i håret.

Vi ska nog inte göra så mycket mer sen idag mer än att gå ut på några rundor, regnet har upphört och har jag tur kanske nån av katterna vill komma och hälsa på mig.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards