Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 24 september 2014

Tidigt!

Av Aamor & Tina - 24 september 2014 17:25

jag väckte matte tidigt i morse, redan 03.30 för då behövde jag gå ut och otur att både vakna och sen gå ut när det regnade men nöden har ingen lag.
Jag somnade om men matte hade lite svårt att somna om, hon slumrade bara till.

Lite fuktigt väder även om det inte regnat mer sen, ingen sol har synts på hela dagen. Fast det var som jag hörde för jag somnade så fort matte gett sig iväg till jobbet och sov sen till klockan 14 då mattefar och syrran tyckte att vi skulle gå ut.

Matte var och gjorde lite fynd i min affär som ska stänga, hon köpte en tovdelare och en påse godis till mig, där var 50% på det.
Vi åt lite torkad kyckling när matte kom för att hämta mig, matte ska ge oss och sen gick vi hem.
Har ätit min mat och matte har ätit sin och nu ska hon nog sätta sig ner och läsa en bok och jag tror nog att jag ska..........sova lite, hihi!

Gäller att hålla munnen nere i skålen så jag inte ångrar mig och slutar äta om jag gör för lång paus, hihi!

 
 
Amanda och matte Julia

Amanda och matte Julia

24 september 2014 17:52

Otur att du behövde gå ut sååå mitt-i-natten tidigt, men som du säger NÖDEN har ingen lag. Synd att matte inte kunde somna om, som du gjorde. Men du kan ju nästan sova på kommandå från vem som helst och när som helst *fniss*
Ha en mysig onsdagskväll, nu är det bara två jobbedagar kvar ;-)

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

24 september 2014 18:06

Sova har aldrig varit nått problem för mig, hihi! Matte säger att lite problem när jag var valpis men det minns jag inte.
Två dagar ja, veckorna springer iväg.

 
Dui och Deco

Dui och Deco

24 september 2014 18:29

Jobbigt att behöva gå ut sådär, skönt att du kunde somna om i alla fall! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

24 september 2014 18:36

Ja skönt för mig men lite synd om matte.

 
Laika

Laika

24 september 2014 20:06

Nöden har verkligen ingen lag, så jag förstår att du varit lite trött idag och sovit gott. Vem blir inte trött av att vakna så tidigt och sedan behöva gå ut i regn också. Otacksamt väder när du är nödig ;)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

24 september 2014 20:36

Det är tröttsamt att inte få sin skönhetssömn, hihi!

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

25 september 2014 16:49

Ja, när behoven kallar då måste man lyda, vare sig det är strålande sol eller hällregn :-)
Tur du inte somnade med nosen i matskålen :D
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

25 september 2014 17:57

Somnat med nosen i matskålen har jag bara gjort en gång och det var när jag fått dragit ut mjölktänder som inte ville släppa, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards