Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Aamor & Tina - 25 september 2014 19:43

jag var så trött i morse att jag knappt orkade resa mig ur sängen när matte sa att vi skulle gå iväg men jag vill ju inte vara hemma själv så jag fick ju ta mig i kragen och hänga med.

Blev riktigt arg på min syrra för hon skulle "rida" på mig, inte bara en gång utan två gånger. Hon vägrade lyssna på matteföräldrarna men när jag röt till riktigt slutade hon, hon är hopplös när hon är i sin löpperiod, knasiga tjejer alltså!
Matte tyckte så synd om mig när jag berättade det för henne och då kröp jag upp intill mattes ben och bara njöt av att ha henne nära.
När syrran skulle försöka komma nära sa jag till henne att hålla sig väck.

Matte var och handlade innan hon hämtade mig, vi tog det lugnt på hemvägen och satt sen ute en stund för solen sken lite.
Idag har det varit lite skiftande väder för det har varit både solsken och regn och så har det blåst en del.
Såg inga katter ute men jag snackade med en Goldenvalp som bor i närheten, den var större än mig, hihi!
Åt min mat när vi kom in och nu tar vi det lugnt, matte läser och jag slumrar lite, ska nog snart gå ut på sista rundan, ska bara slumra lite till, hihi!

Jag och matte myser för någon dag sen.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards