Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 8 november 2014

Hela natten!

Av Aamor & Tina - 8 november 2014 17:44

Jag lät matte sova hela natten men in var inte gladare för det när jag väckte henne klockan 06. Kanske hon skulle se till att sluta läsa tidigare än än 01 så hade hon fått sova mer.
Vi gick en liten runda då vid 06 och sen tyckte matte att vi skulle lägga oss igen och det var okej för mig men sen vid 9 sa jag ifrån att det faktiskt var dags att gå upp och att vi skulle gå en lite längre runda.

Vi har mest gjort ingenting idag, matte har läst ut en bok, jag har vilat. Förutom ett ärende vi hade vid 13-tiden.
Matte hade tänkt köra en maskin tvätt men det som hon hängde upp igår var inte torrt än så det det var inte lönt att tvätta mer, bättre att vänta tyckte hon.
Jag har blivit torterad, matte fick syn på en stor tova på mitt ena lår och så behövde jag få en ny tofs. Hon till och med hittade en tova i "armhålan" och det Värö fruktansvärt besvärligt att ta den, hihi? Jag höll på att dö på kuppen, hihi!

Sa till matte att jag behövde gå ut för en stund sen men när jag pinkat vände jag igen och så gick vi tillbaka för jag ville kolla katterna, hörde att de var ute och fick faktiskt se två som lekte.
Matte tyckte att jag skulle äta när vi kom in så det gjorde jag, lite mer än halva portionen. Matte åt innan idag och det var inget som jag ville ha.

Har legat och njutit på min gula solkudde.

 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

8 november 2014 18:36

Håller faktiskt med dig idag att det ju inte är ditt fel att din matte inte släkte lampan förrän 01:00 :)
Här ringde klockan 06:00 idag för matte skulle åka o jobba , jag o husse låg givetvis kvar och myste vilket var mycket populärt ;-)

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

8 november 2014 18:39

Gott att kunna ligga kvar när en går upp fast man saknar den.

 
Laika

Laika

8 november 2014 18:43

Hihi, ja nu var det ju inte ditt fel i alla fall att matte var trött när du väckte henne ;) Iofs hade min matte varit trött vid den tiden oavsett när hon hade somnat. Fast det skulle nog aldrig hända att jag väckte henne så tidigt i och för sig ;)
Roligt att få se katter som leker :D

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

8 november 2014 18:53

Nä verkligen mattes fel men sen tillhör det ju inte vanligheterna att jag vill ut vid den tiden om magen inte krånglar och det gjorde den inte så......

 
Amanda och matte Julia

Amanda och matte Julia

8 november 2014 18:46

Jasså... Det är DU som har lagt rabarber på solen. Vi undrade just vart den tog vägen ;-)
Kan du inte vara snäll och dela med dig? Vi vill också ha lite sol här i 08-land, tack...
Ta det lugnt och mys! Tvätten kan gott vänta till en annan dag.
Fast vi undrar nog lite över varför du höll på och dö, när matte tog ditt tovmonster. Är du killig???

Kram å puss på söta nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

8 november 2014 18:56

Då får du komma hit och ligga på min kudde för nån annan sol har inte vi heller haft, hihi!
Lite killig är jag men det är väldigt hemskt, allt runt frambenen som behöver göras kan ju göra ont eller nått liknande.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards