Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 2 december 2014

Fasa!

Av Aamor & Tina - 2 december 2014 18:56

Dagen började bra hos syrran men till vår stora fasa gav sig matteföräldrarna sig av vid middagstid! De var borta jättelänge, säkert nästan 3 hela timmar och ni skulle bara veta hur det känns att vara själv med en syrra som min, hihi rena fasan det alltså!
Fast jag är hellre tillsammans med henne än helt själv så det var nog det näst bästa som var, det bästa hade varit att vi inte blivit själv eller att vi fått följa med.
Stor lycka när de kom tillbaka i alla fall!

Matte kom i normal tid och då berättade jag för henne vad som hänt undre dagen och hon sa att vi varit så duktiga - vilken tröst hon är!
Var lite kyligt på hemvägen, runt nollan men vi hastade inte fram utan jag tittade på allt och inget som matte säger, hihi!
Maten åkte ner i magen direkt vi kom hem och efteråt gick jag och la mig, matte fick laga sin mat utan sällskap.
Hon frågade varför jag är trött men det måste hon förstå för hur mycket sömn tror hon vi fick när vi höll huset fritt från alla spöken och ovälkomna besökare. Ett bra jobb gjorde vi för inga kom, hihi!

Nu ska jag sova så mycket jag kan, hihi!

 
 
Amanda och matte Julia

Amanda och matte Julia

2 december 2014 19:10

Ni VAR duktiga, när ni vaktade huset! Fast vi tror nog att ni låg och sov medan ni väntade, har vi rätt, eller?
Du sover ofta och så mycket du kan, busunge ;-)
Ha en trevlig tisdagskväll.

Kram å puss på tofsen (nosen syns ju inte när du ska sova *fniss*)

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

2 december 2014 19:22

Vi satt och stirrade på ytterdörren hela tiden, det kom vi överens om att säga så det står vi fast vid, hihi! Man kan ju inte sova när man vaktar!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

2 december 2014 20:11

Klart du är trött! Vakta hela huset själv tillsammans med syrran måste ju vara jättejobbigt! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

2 december 2014 20:21

Ja väldigt jobbigt!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

2 december 2014 20:50

Klart man blir trött av att vakta huset i flera timmar !!
Min matte har varit ledig idag , men så klart varit på rymmen i flera timmar. Jag hade dock tur för Husse han var hemma med mig :)

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

2 december 2014 21:02

Då vaktade ni tillsammans!

 
Laika

Laika

2 december 2014 20:59

Men oj så duktiga ni varit :D Klart att du var hungrig och trött när du kom hem :) Hoppas du får sova gott inatt, matte med.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

2 december 2014 21:03

Matte hoppas också att jag sover i natt, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards