Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Aamor & Tina - 4 december 2014 18:29

Det har varit en rätt så skojig dag hos matteföräldrarna och förutom att sova så har vi rastat mattefar och kelat med dom uppe på bordet så inget nytt där inte. Vid middagstid fick vi besök att mattefars bror, hans fru skulle hälsa på en väninna i stan så då tyckte han att han kunde hälsa på oss istället, så snällt!
Vi hälsa honom hjärtligt välkommen och visade honom var han skulle sitta, hihi!

Matte kom direkt efter jobbet, var meningen att hon och mattefar skulle iväg och handla men de sköt på det till en annan gång eftersom vi hade besök, visserligen gav han sig iväg strax efter att matte kommit men då ville de inte köra iväg.
Matte fick middag hos dom idag, biff med lök och potatismos och hon sa att det var så smaskigt, själv smakade jag inget av det.
Hemfärden blev av strax efter de ätit klart och när vi kom hem åt jag min mat.
Har hunnit ut en gång till efter maten för ni vet inkomster och utgifter hör ihop, hihi!
Matte har slagit sig till ro nu och så även jag, har intagit min ena säng i TV-rummet.

Här ligger jag i min "krubba" under den stora stjärnan, hihi! Hela stjärnan syns inte men ni ser lite av den och kan ana.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards