Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 december 2014

Av Aamor & Tina - 17 december 2014 18:33

Vi sov nästan hela natten, matte är lite lättväckt just nu bara för hon är lite småförkyld.

Har mest vilat hos syrran men vi har rastat mattefar också och sagt till en stor hund att den inte skulle gå där och se högfärdig ut och ignorera oss, hihi! Mattefar sa bara att den gjorde så för den var väluppfostrad, ha man hälsar väl om man är väluppfostrad eller?

Matte var jättesen idag också,mhon och mattefar stack iväg, fick veta det när de kom tillbaka. De var i 4 affärer och sen tankade dom matteföräldrarnas bil och massor av folk överallt så bara att stå i kö tog den mesta tiden.
Då jag hörde ytterdörren öppnas såg jag bara mattefar och började titta runt, var är matte var var? Där var hon, hon stod nedanför trappan och väntade på att mattefar skulle gå in.
Jag blev så glad och sprang ner till henne, krävde en puss eller 5 och sen in igen men höll koll så även matte kom in.
Var snabbt ute sen vid dörren när hon sa att vi skulle gå hem, åh vad jag längtade hem, matte längtade också.

Åt min mat medan matte tömde och laddade diskmaskinen så nu när matte satt sig ner ska jag vila lite, det är lite jobbigt att vänta så på matte.

Gammal bild.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards