Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 december 2014

Av Aamor & Tina - 21 december 2014 18:07

Jag väckte matte 06.11 men inte för att jag ville gå ut utan för att jag själv var vaken och ville ha sällskap, matte var inte intresserad av detta så hon sa till mig att gå och lägga mig så vi kunde sova vidare. Efter lite protestsuckar från min sida gjorde jag som hon ville.
Satte igång igen vid 9 och då gick matte upp för hon trodde att jag behövde gå ut då men så fort hon steg upp rusade jag in och la mig i sängen i TV-rummet, hihi!

Vi har varit borta nästan hela dagen. Vi körde och besökte mattes kusin, man och son. Eller vi hade blivit ditbjudna på mat och snack.
Jag lekte lite med deras son Adam. Rätt som det var kom deras ena katt Sotis in och honom ville jag snacka med men tyvärr var Sotis inte alls intresserad utan sprang upp på andra våningen till sin syster Avis, hon visade sig inte på hela dagen.
Vi gick två korta rundor men det regnade så allt blev så lerigt, så är det på landet, hihi!
Lekte lite till med Adam istället.

Här har vi precis kommit och det ska delas ut pussar, hihi!

Matte fick jättegod mat och fika så hon var proppmätt när vi körde hem, jag däremot åt mat när vi kom hem.
Nu är jag rätt så trött efter en aktiv dag, tar på att leka med smått, spana efter katter och försöka hålla hela flocken samlad vilket inte var lätt för Adams pappa var ute och jobbade i omgångar och jag ville ha alla på samma ställe.
Nu ska vi slöa resten av kvällen för det är ju trots allt söndag och då ska man slöa väl, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards