Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 22 december 2014

Julklapp!

Av Aamor & Tina - 22 december 2014 16:24

Tyckte att matte kunde vakna vid 05 och hålla mig sällskap men hon sa bara "gå och lägg dig Aamor, vi ska inte upp på länge än", fick ju göra som hon sa för jag hörde nog att det inte var lönt att diskutera vidare.
Vi sov rätt länge sen, hihi!

Gick en liten runda för regnet öste ner men fick gjort vad jag skulle.
Vid middagstid gick vi till syrran för matte och mattefar skulle iväg och handla det sista inför julen.
När de kom tillbaka så var där många kassar att undersöka och syrran hade fått en julklapp, en ny säng att ha i köket för den andra är rätt så sliten.

Matte fikade på kaffe och ostfrallor men sen gick vi hem, regnade bara lite då.
Står massor av vatten överallt så man blir rätt blöt fast inget kommer uppifrån.
Hemma såg jag att även jag hade fått en förtidig julklapp!
En säng! Sån behöver jag absolut men denna såg inte alls ut som de andra.

Jag kan krypa in i den och vill jag inte göra det så viker matte ner taket så blir det en vanlig fyrkantig säng!
Perfekt men vi ska bara komma på var den ska ställas nu, hihi!

Har ätit och tänker sova en liten stund, inte i den nya sängen utan jag håller mig till de gamla så länge!

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

22 december 2014 18:10

Vilken braig och finurlig säng matte hittade åt dig, DEN kommer du att trivas i. Det tror i alla fall Amanda!
Ni får ställa den på en ännu "sängfri" plats (om det nu finns nån sån plats kvar hos er).
Sen beror det ju på hur mycket du trivs i den.

Pssst Aamor!... *Amanda viskar jättetyst så matte inte hör*
Den kan du hitta på massor med "matte får inte se" bus i om sängen får se ut som den gör på bilden. Du bara vänder ryggen till hålet så... ;-)

Ha en mysig måndagskväll!

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

22 december 2014 18:24

Hihi, det ska jag tänka på, kanske kan slicka tassen där inne - nä är nog inte värt.
Matte tittade på den för nån dag sen men tänkte att jag har så många redan men struntade i det idag, hihi!

 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

22 december 2014 18:33

Nej, inte slicka tassen!!! DET hör matte alldeles säkert.
Amanda tänte nog mer att gömma saker i den.
Vi hittade 5 (F E M !!!) musebusar under kudden i hennes igloo idag :-O

Kram å nospussar igen ;-)

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

22 december 2014 18:41

Det lär hon nog höra så det är bättre att busa där eller gömma grejor där, hihi! Ingar maskar i hennes igloo?

 
Laika

Laika

22 december 2014 22:02

Åh wow Aamor, din matte kan det där med julisar :D Vilken fin säng du fått, ser riktigt mysig ut. Du får ge mig en uppdatering vid senare tillfälle hur den känns :D
God Jul på er.
Massa nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

22 december 2014 22:11

Har bara stuckit in halva kroppen i den efter första kollningen, matte säger att jag är mörkrädd - pytt, inte alls ;-)

God Jul!

 
Melody

Melody

22 december 2014 22:06

Jag tycker det ser ut som om du har fått en mysig koja! Juklappar redan idag, nog är ni lite bortskämda du och din syrra!
Matte har slagit massa paket i dag och jag har luktat på alla, men inte en enda verkar var till mig. Börjar bli lite orolig…
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

22 december 2014 22:12

Vi är mycket bortskämda säger matte, hihi!
Hoppas verkligen där är några till dig och Shakira!

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

23 december 2014 12:06

Hurra och hurrjam, vilken fin säng du fick, nu kan du ju gå i ide hela vintern om det fortsätter att vara så blött och trist :D
Vi önskar dig och de dina en alldeles underbar jul och ett härligt nytt år! ♥
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

23 december 2014 12:22

Det samma önskar vi er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards