Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 28 december 2014

Skrattade!

Av Aamor & Tina - 28 december 2014 19:38

Det blev sovmorgon idag trots att jag var snackesjuk redan klockan 05, vi snackade lite men sen somnade vi om.
Jag ville inte gå ut förrän efter 11 och tur var det för jag sprang på en söt Pudel, har träffat henne några gånger. Hon kråmade och ålade runt mig och hennes matte sa att hon blev nog kär i mig, hihi!

Vi har mest gjort ingenting denna söndag, matte lagade mat som tog lite tid, köttet i alla fall som stod och puttrade länge i grytan.
Nästa gång jag var ute träffade jag på en annan liten hund och han ville busa lite så jag gjorde några lekövningar med honom innan jag gick vidare, hihi!

Inne fick matte för sig att färga håret och sen tänkte hon ta kort på sig själv men jisses som hon skrattade, jag fick ju inte en blund i ögonen som hon störde.
Hon sa att det ena kortet blev värre än det andra så det är tur att man kan radera efter hand, hihi!
Kul att hon kan roa sig med nått.

Igårkväll snackade matte med min uppfödare Liza, jättelänge, de snackade och snackade medan jag provade olika ställen att ligga på. Till slut dog Lizas telefon så då slutade dom, hihi!

La mig här och passade förlängningssladden när matte laddade sin telefon, hihi!
Matte säger att det ser ut som jag har kjol på mig.

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

28 december 2014 19:46

Tur att matte inte skrattade åt dig den här gången. Fast det är toppen att ni får oss att skratta ibland, då mår vi bra!
Nog har matte lite rätt om kjolen :) Fin bild i alla fall och jag kan se att du har svansen närmast ;-)
Ha en mysig och lat kväll. Kom ihåg att klockan SKA vara tyst fast det är måndag imorrn :)

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

28 december 2014 19:53

Nä jag klarade mig från hennes skratt men det ökade lite när jag tittade upp och undrade vad hon sysslade med, hihi!
Helt rätt, svansen är närmast.
Jo klockan ska ringa i morgon men mest för att var på säkra sidan och inte så tidigt för matte ska nått sa hon.

 
Laika

Laika

28 december 2014 22:07

Vad roligt med hundmöte. Vet du...jag har inte träffat hundar på säkert tre dagar, inte en enda att hälsa på. Jättetråkigt. Jag spanar som bara den när vi är ute.
Hihi, ja det ser lite ut som en sån hula-hula kjol... fast så klart den snyggaste varianten eftersom det är på dig det är :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

28 december 2014 22:24

Vad trist att inte möta en enda hund på så många dagar, man kan ju bli deppig!
Jag kanske ska börja dansa hula hula, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards