Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 december 2014

Av Aamor & Tina - 30 december 2014 18:14

Det är så härligt att vara ledig så vi kan få några sköna sovmorgnar men allra skönast hade det ändå varit om matte hade somnat lite tidigare än som i natt när hon släckte först 02.15 för hon skulle läsa ut sin bok.
Hon är helt hopplös när hon väl kommer igång eller kanske jag ska säga när bokslutet närmar sig.

Vi gick bort till matteföräldrarna vid middagstid för matte hade lovat mattefar en grej, blev två men det kvittar ju, hihi!
Matte hade lovat att klippa mattefar så nu är han klippt. Matte sa att alla som ville bli klippta kunde ställa sig på kö så jag gick in i ett annat rum för har ska det inte bli något klippande i mitt hår. Syrran satt en bit bort och tittade på och undrade vad matte gjorde med hennes husse men inte hon heller ställde sig i nån klippkö, hihi!
Sen behövde matteföräldrana förnya sitt lotto så matte körde iväg med mattefar så han kunde lämna in det.
Jag blev så glad när matte kom tillbaka att jag gav henne en riktigt blöt puss mitt på munnen och sen vallade jag in henne i huset igen.
Jag sa ifrån att jag ville ha mat så matte blandade torrfoder med lite leverkorv och det var väldigt mumsigt. Syrran stod bredvid och tittade och nosade så matte blandade lite till henne också och efter en del nosande åt hon upp allt sitt och hon är ännu värre med mat än vad jag varit.
Vi är lite olika hon och jag när vi sen är mätta för jag går och lägger mig men hon ska springa runt och pipa med en leksak i munnen och så försöker hon få igång mig men det har hon inte mycket för för jag SKA vila efter maten, hihi!
Matte fick också mat innan vi gick hem så nu är vi båda mätta och rätt så trötta.

Vi ska ta det lugnt nu i kväll, ja som vi brukar göra och det är skönt.

Ingen ny bild men jag satte mig och tittade så på matte när vi kom hem för jag ville ha mitt efter maten godis, syrran ha nämligen inte den sorten jag vill ha.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards