Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Aamor & Tina - 7 januari 2015 17:45

Matte hade så svårt att somna igår och kanske inte så konstigt nu när vi varit lediga så länge men jag blir ju så trött av detta!
Sen gick klockan igång redan 06.20 och det kändes så hemskt att behöva gå upp, matte var inte så speciellt trött inte så som jag var.
Det är bara dumt att behöva gå upp så tidigt om du nu frågar mig!

Kom ut och blev helt paff, det snöade för fullt och det låg ett par cm snö på marken. Jag piggnade till och smakade på snön, hihi!
Tyvärr försvann snön igen och den finns bara kvar på vissa ställen nu, också dumt att den nu försvinner när den väl kom.
Fick åka bil till syrran och det blev jag glad över för det är toppen.
Matte lämnade mig och stack sen iväg och det kändes så konstigt i hela kroppen, jag var ledsen och ville bara snacka med min matte igen. Passade på att få lite godis i och för sig eftersom jag nu saknade matte så.
Dumt att hon skulle ge sig iväg när hon kan vara hemma hos sin lille påg. Ja ja jag vet att hon måste tjäna pengar och att hon själv vill iväg men jag saknar ju henne.

När hon kom för att hämta mig berättade jag för henne hur mycket jag saknat henne och la mig kloss intill hennes ben och bara njöt av att ha henne nära mig igen, finns inget bättre!
Nu ligger jag i min ena säng och njuter av att vara hemma igen! Mat har jag inte velat ha än men det kanske jag vill senare.

Ingen ny bild men den ser ut så här nu, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards