Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Aamor & Tina - 10 januari 2015 17:19

Vi sov länge i morse och det var så skönt. Matte låg och läste till 01 och sen hann hon nog bara släcka lampan innan hon somnade och har sovit helt utslagen hela natten, hon hade nog inte hört mig ens om jag hade fixat till en fest, hihi!
Jag ville inte gå nån lång runda när vi gick ut för det både regnade och blåste, inte skönt alls.
Satte mig ner och väntade till matte fattade åt vilket håll vi skulle gå, blev bara runt grannhuset och garagelängan men det räckte för mig.

Har blåst hela dagen, inte så mycket att vi håller på att lyfta men tillräckligt, har kommit vindbyar som fått våra fönster att skallra men det är inte hela tiden som tur är. Nu får vi se om den ökar eller avtar.
Matte har Hållö på lite smått här hemma och jag har hejat på henne från min ena säng, hihi! Flyttade dock på mig när hon drog fram dammsugaren och den närmade sig mig.

Var ute för en stund sen och det var hyfsat för det regnade i alla fall inte men nog blåste det en del. Matte frågade mig när vi kom in om jag ville ha mat men jag ville inte ha nån utan la mig igen.
Äter kanske senare men då säger jag till matte så fixar hon det till mig.

Nu till min nya säng, hihi! Åhhhhhh, så skön den är, sov i den i natt.
Matte tog kort på mig som ni ska få se. Jag kände faktiskt igen komforten i den för det var en sån som syrran fick i julklapp och den spenderar jag en hel del tid i när jag är hos dom, hihi!

Åhhhhh matte, du är jobbig med att allt ska fotas, hihi! Räcker ut tungan till dig? Näääää jag bara slickade mig om nosen, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards