Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Aamor & Tina - 11 januari 2015 17:58

Som det blåste hos oss igår, det ven och susade hela tiden men då och då kom det vindar som lät som ett tåg eller en lastbil passerade utanför fönstret.
Matte drog länge på sista rundan för det blåste som värst på kvällen men 23.30 gick vi ut en snabbrunda.
På väg in igen kom det en vind som fick min bakdel att lyfta, tur jag är framtung för annars hade nog hela jag lyft. Kändes lite märkligt och matte tyckte lite synd om mig men samtidigt log hon mycket så jag vet inte vad jag ska tro, hihi!

Blev en lång morgonrunda för det blev bara korta igår, vi såg ingenting som fallit omkull eller blåst ner mer än små och stora grenar.
Våra grannar hade blivit av med plasten på sitt drivhus men det hittade matte och gick upp och la utanför deras dörr, se sov fortfarande då. Hoppas i alla fall att det var deras.
Det blåser fortfarande rätt mycket men inte så som igår.

Har mest slöat denna söndag, matte har tvättat lite och lagat mat men annars har hon mest suttit och läst.
Jag har också ätit och så lockade jag ner matte på golvet för lite bus och gos och sen tyckte jag att hon skulle ligga och titta på mig när jag tuggade mitt tuggben, hon behövde inte hålla det idag, hihi!

Kortet är inte nytt men ramen är, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards