Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Aamor & Tina - 12 januari 2015 18:23

Då var den där dagen här som kallas måndag, den är inte kul alls!
Klockan ringer efter en härlig helg med matte och vi måste iväg och matte lämnar mig så jag inte får se henne på hela dagen - rena pesten alltså!
Jag var inte alls pigg på nått idag utan har mest legat och trynat i syrrans säng!
Nu har det ju inte varit nått kul väder heller för det har blåst och regnat hela dagen. Trodde det skulle sluta blåsa nu men tydligen inte.

Mitt humör steg betydligt när matte kom trots att hon kom sent, senare än vanligt och ändå har hon inte jobbat länge idag för hon tog en långtur för nån annan senare i veckan.
Matte hade varit på banken för att ändra sitt sparande från det hon har till nått annat där hon slipper betala skatt på ev vinst och därmed betala skatt typ 2 gånger. Hon betalar ju in med skattade pengar, ja jag fattar inte och knappt matte heller, hihi men hon verkade nöjd i alla fall.
Vi kom hem sent men så blir det ju men matte hade nått trevligt till mig så tack Laika, hihi!
Var hungrig så maten slank ner i magen utan alltför många som matte säger, krusiduller.
Nu ska jag vila lite.

Matte tog denna bild på mig igår, jag låg och sov gott men rätt som det var kom jag på att jag hade såååå mycket att göra och matte skulle vara med på allt - hon gnällde lite för hon läste, vad annars.

Matte lyssnade på Laika och köpte mig ett eget bebisduntäcke. Min ena säng i TV-rummet är så tunn på liggytan men sängen är hyfsat ny ändå så nu provar vi med detta och det var MYSIGT!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards