Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Aamor & Tina - 21 januari 2015 17:47

Fick i morse sällskap av Chili, hon hörde att jag kom från en sidoväg ovh väntade in mig. Vi hälsade och sen tyckte hon att jag skulle nosa henne i baken, hihi! Hon berättde att hon löpte men jag ville busa lite istället.

Chili skulle åka med sin husse till jobbet och det ville hon inte för hon gillar inte att åka bil även om det är kul sen, hon försökte dra med sin husse åt vårt håll när vi skildes åt.


Jag fick vänta på matte ända tills efter 16 för hon skulle hem snabbt för rörläggaren skulle komma strax efter 15 men när han inte kommit till 16 ringde matte honom och frågade om han tänkt komma eller inte och givetvis blev det inte men i morgon lovade han komma. matte sa då att det får bli efter 15.30 då så hoppas han kommer då.

Matte hämtade mig och vi skulle gå hem men då vände jag snabbt, sprang in igen och hämtade syrrans igelkott, en pipleksak. matte sa att det är ju inte din Aamor men jag sa att jag lånar den och så stegade jag ut genom ytterdörren, hihi!

Har jag tur blir lånet för evigt om matte glömmer att ta med den i morgon, hihi! Har en egen men lånade saker är roligare.


Min mat ligger i magen, jag har fått tofsen omsatt och nu tänker jag sova en stund för matte sa att det inte blev mer godis just nu.

Ska se till att få mer efter att jag varit ute en gång innan natten.

 

Ett år gammal bild men vi har precis lika lite snö nu för allt som kom igår är borta.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards