Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 31 januari 2015

Lämnad!

Av Aamor & Tina - 31 januari 2015 17:39

Jag väckte matte 05.30 för att höra om hon låg kvar i sängen. Hörde inte henne och såg inte henne så när hon svarade "vad är det nu Aamor? Det är för tidigt att gå upp." blev jag så glad att jag studsade upp i min egen säng och somnade på studs.
Sen sov vi till 9.

Vi gick en runda som blev så där lagom lång men det blev lite besvärlig, hihi! Jag skulle sätta mig ner för nr 2 och fick syn på en hund och valde att titta på den istället och lite senare gick vi över en väg och då tyckte jag att det var bra att sätta sig för ett nytt försök mitt på vägen men matte tyckte inte det för det kom en del bilar så hon fick skojat till det lite så jag glömde bort nr 2. Gick sen en liten bit och då blev det på ett bra ställe eller bättre än de andra i alla fall, hihi!

Efter en kort runda hemma gick vi till syrran för matte hade lovat köra mattefar till affären och så behövde vi handla lite också.
Nu fick inte jag följa med utan blev lämnad och detta trots att det är lördag!
Lyckan var fullkomlig när matte kom tillbaka och jag rusade ut i trädgården och mötte henne när mattefar öppnade dörren. Matte är bara bäst!

Efter lite fick gick vi hem, jag hade frågat matte ett tag när vi skulle hem och var med på noterna direkt när hon sa att det var dags!
Jag har sovit en stund nu och tänker få upp matte ur soffan där hon nästan precis satt sig för hon har tvättat och lagat mat så nån lång vila ska hon inte ha, hihi!
Ska nog äta när jag kommer in igen!

Trevlig lördagskväll på er!

Gammal bild!

 
 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

31 januari 2015 21:05

Men Aamor, vad är det vi läser? Har du varit hos vetten, blivit undersökt och tagit prover? Stackars söta du. Vi håller alla tassar och tummar för dig. Tror jag det att din matte fått ont i huvudet.
Ja, det är verkligen ett schå att hitta rätta platsen för nr 2.

1000 nospussar från
BELLA

http://Bellas dogblogg

Aamor & Tina

31 januari 2015 21:09

Det var såååååå synd om mig! Knutan är så liten nu att matte måste leta efter den riktigt ordentligt om hon ska hitta den!

 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

1 februari 2015 06:11

Tänk så besvärligt det kan bli att få göra ifrån sig. Bra att du hittade det rätta stället till slut. Matte hade rätt, mitt i gatan bland bilarna ÄR ett dåligt val. ;-)
Toppen att matte riktigt MÅSTE leta efter knutan. Snart så finns den inte mer!!!
Ha en skön söndag!

Kram och nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

1 februari 2015 10:57

Nä vägen är väl inte den bästa platsen men det hade varit kul, hihi!
Matte är så lycklig över att den knappt känns längre.

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

1 februari 2015 08:42

Å det var skönt att höra! Nu kan ni nog pusta ut, tror du inte? Du får hålla oss uppdaterade.

BELLA

http://Bellas dogblogg

Aamor & Tina

1 februari 2015 10:58

Det ska vi göra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards