Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Aamor & Tina - 2 februari 2015 17:26

Måndag och det kändes lite tungt att behöva gå upp men när jag kom ut så såg jag att det hade kommit snö igen under natten. Det går så lätt att pinka när det ligger snöhögar, allt är så nytt och fint och behövs markeras, hihi!
Blev en del nerdykningar med nosen så jag liknade nog en snögubbe i huvudet, hihi!
Fick åka bil till syrran och det drog en hel del så det blev inte så länge med huvudet i snön.

Har mest sovit hos syrran som nog tycker att jag är den tråkigaste som finns i alla fall när hon vill leka och inte jag vill.
Varit ute i hagen och så har vi rastat mattefar så lite har jag rört på mig, hihi!
Matte jobbade inte länge idag så när hon kom passade syrran på att tigga till sig bus med min matte och då är jag med för att hålla dom isär och då blir det lite bus mellan mig och syrran. Hon vet allt hur man ska få igång mig, hihi!

Vi tog det lugnt på hemvägen, snön ligger kvar och jag satte nyheter hela vägen och läste en del.

Ser ni min intressanta nyhet uppe på snöhögen? Var andras också men min var färskast, hihi!

Hemma ville jag att matte skulle hålla balkongdörren öppen så jag kunde gå ut och in som jag ville men vilket fasligt gnällande det blev på henne, det var kallt när hon satt vid köksbordet. Istället fick hon resa sig och öppna de fem gångerna jag ville ut, hihi!
Till slut sa hon att jag fick minsann äta mat istället så nu ligger jag i sängen i TV-rummet.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards