Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Aamor & Tina - 7 februari 2015 17:11

Jag och matte lever, hihi nä jo det gör vi men det är inte därför jag valde den rubriken!

Matte tyckte att jag kunde sovit längre men faktiskt är det mattes fel för jag tassade tyst in till henne, hade sovit ute vid ytterdörren, och när hon hörde mig sa "är du redan vaken mitt hjärta?" och då kom jag på att jag behövde gå ut trots att klockan bara var 7.50
Vi gick en ganska lång runda och jag måste säga att det var en absolut perfekt tid att gå ut på för jag såg 6 andra hundar så nu får matte passa sig för att visa att hon är vaken vid den tiden, hihi!

Har mest tagit det lugnt sen idag, tvingade ut matte vid 14-tiden men det var inte skönt ute för det blåste otroligt mycket så rundan blev bara ut på den stora gröningen, vi busade lite istället.
Matte har startat tvättmaskinen och så har hon lagat mat. Det luktade så otroligt gott att jag satt nedanför spisen och berättade att jag ville smaka och jag ville smaka nu! Fick vänta tills det var klart sa matte, så lång tid det ska ta när det luktar sååååå gott!
Matte gjorde vid lever, kycklinglever. Till sig själv blev det en gryta med bacon, svamp, lök, lever och grädde med en del kryddor och till mig la hon några bitar i ugnen i en form och lagade till dom och sen fick jag lite i mitt torrfoder - mums alltså och där finns till flera dagar om jag vill ha det fler gånger.
Tröttheten slog till sen så jag har intagit men säng och givetvis såg matte det och var framme med sin iPad och fotade!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards