Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Aamor & Tina - 8 februari 2015 17:06

nackdelen med att äta kycklinglever igår var att jag vaknade tidigt av en mage som hade lite bråttom, hihi!
Väckte matte och sa skynda dig, skynda dig jag måste ut NU! Kommer, ska bara klä på mig sa en yrvaken matte! Vi hann eller rättare sagt jag hann ut!
Varför ska nått sånt gott sätta fart på magen?
Matte kröp ner i sängen igen när hon såg att klockan bara var 05.50 när vi kom in igen.

Vi har tagit det lugnt även idag, egentligen gjort mindre än igår men varit ute lite fler gånger, räckte inte att skynda ut en gång.
Jag har fått tofsen omsatt och så har jag ätit mat, berättade för matte att jag var hungrig. Fick faktiskt kycklinglever på torrfodret även idag men mycket mindre så hoppas magen inte spurtar i morgon också. Ibland är det så att magen ska vänja sig vid det innan den blir okej. Det är ju så gott och jag får inte ont i magen.

I morgon är det jobbdags igen för matte och syrran för mig. Matte ska jobba som vanligt denna vecka med att vara på sina olika ställen, förra veckan var hon hela veckan där hon annars är måndag och fredag men hon tyckte det var kul.
Min vecka är att vara på samma ställe, hihi!

Har intagit sängen idag igen även om bilden är från igår.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards