Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Aamor & Tina - 9 februari 2015 19:20

Jaha, då var den där dagen här igen, den som kallas måndag och som känns så lång och jobbig!
Inte nog med att det är lite tungt att vakna sen så jobbade matte länge så det blev extra jobbigt!
Matte däremot vaknade tydligen innan klockan och var hur pigg som helst när hon gick upp 06, jag sov till nästan 07 då vi skulle iväg.

Har varit ute några gånger under dagen för jag åt kycklinglever även igår men mycket mindre, sätter verkligen fart på ens mage, hihi!
Nu gjorde det inte så mycket för det har varit strålande solsken så det har enbart varit skönt att vara ute.

Fick som sagt vänta superlänge på matte för efter jobb körde hon in i en affär och köpte en ny kaffekokare till matteföräldrarna för deras pajade idag.
Jag blir ju glad när hon än kommer men väntan blir ju så lång.
Det var ljust när vi gick hem strax efter 17 och det är toppen.
Satt ute en stund och vi snackade med en kvinna och även grannen vars katt blivit opererad idag, hon hade många urinstenar och nu hoppas vi att hon blir bra fort och slipper dom.

Min mat har jag ätit, idag med leverpastej på torrfodret. Varit ute på balkongen och busat lite. Lockade ut matte där för jag skällde högt och hon kom ut i en faslig fart, lurad hehe!
Nu ska jag sova eller slumra medan matte läser högt från kompisarnas bloggar.

Bilden blev suddig för jag är inte still när jag tuggar i mig godispinnen efter maten. Har en bit tuggben framför mig men det tog jag med mig ut på balkongen.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards