Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Aamor & Tina - 11 februari 2015 19:55

Min matte är helt hopplös! Hon vaknade i natt 03.20 och kunde inte somna igen så efter en timme tänder hon lampan och börjar läsa och då blir jag störd och får gå ut i hallen och lägga mig för att få nån sömn.
Sen somnar hon ca 30 minuter innan det är dags att vakna!
Hon var i alla fall pigg medan jag var såååååå trött!
Hjärtlös är hon också för hon väckte mig när deg var dags att gå iväg och inte med att mjukt kalla utan jag blev väckt av en kamerablixt! Helt hjärtlös!

Hade ni kunnat väcka mig med gott samvete? Det minsta hon kunde gjort hade varit att stanna hemma idag men nä då hon skulle jobba!
Ville ju inte vara själv hemma så jag fick ju masa mig ut ur sängen.

Har försökt vila hos syrran och det har gott bra den mesta tiden.
Matte var bara lite sen för hon var och köpte en lampa till belysningen till nummerskylten på bilen. Hon hade sett att en slutat fungera och bilen ska på besiktning i veckan så bra att fixa detta innan och så bytte hon lampan innan hon kom in till mig.

På hemvägen berättade hon att jag skulle kammas och få omsatt tofs så jag höll mig ur vägen när vi kom in, sa till att jag ville ha mat och då vet jag att det får jag och sen stack jag åt motsatt håll när jag såg matte komma, hihi!
Klarade mig inte så länge ändå så tofsen blev omsatt och och nån tova försvann från benen.

Nu har matte snackat i telefon med min uppfödare i 2 timmar så jag har fått vila i lugn och ro.
Hoppas matte somnar tidigt och sover hela natten.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards