Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Aamor & Tina - 13 februari 2015 19:12

Matte och jag var nog lika trötta i morse för nu har mattes halvt sömnlösa natt kommit ikapp henne så det var tungt att gå upp för oss bägge.
Tur att det äntligen är fredag så vi kan ta det lugnt i helgen, hoppas vi kan det i alla fall.

En mycket lugn dag hos syrran, inget bus och inget godissug som krävt energi, då alltså fråga hela tiden om det, hihi!
Glädje när matte äntligen kom för hon var bort om hos sin moster och lämnade några lappar först.
Matte fick pussar i massor och så tyckte jag att vi kunde köra hem direkt men hon skulle först få mat.
Hon kunde inte tacka nä till kålpudding och det var tur för även jag blev sugen och fick själva "puddingen" smulad över torrfodret.
Matte brände sig för hon tog ut formen från ugnen och när hon lutade formen lite så rann vätskan över och ner på hennes fot. Det lät som det gjorde jätteont. Två tår och en stor bit framför tårna brändes och är helt rött nu och det svider säger hon.
Går väl över men det var inte skönt lät det som när hon hade skon på.

Vi satt ute en stund när vi satt bilen i garaget men det var lite kyligt så vi gick in och då drog matte igång dammsugaren och jag höll mig ur vägen, hihi!
Nu ska vi slöa resten av kvällen.

Matte har så snälla kollegor, av den ene idag hade hon fått lite kött från rådjur som han skjutit, ska vi smaka sen nån dag. Hon brukar säga att hon har världens bästa kollegor och det är bra.

Ingen helt ny bild och just nu ligger jag men det kan ju vara kul att visa nån bild på mig som vaken, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards