Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Aamor & Tina - 15 februari 2015 17:50

Igår var jag och matte och besiktigade vår bil, den gick igenom utan några anmärkningar och då endast för att jag viftade på svansen åt alla där. Kanske lite för att där inte var nått fel på den, hihi!
Hemma igen slöade vi till matte sa att jag skulle vara hos syrran en stund på kvällen, tittade förvånat på matte och undrade om det inte var lördag och då ska vi ju umgås.
Matte lovade att inte vara borta för länge och att vi skulle umgås bara vi hela söndagen. Okej då!
En vän/kollega och matte skulle först gå ut och äta och sen gå på bio och jag fick inte följa med. Vännens sambo jobbade natt så hon satt ändå hemma så då passade de på.
Matte hämtade mig vid ca 21.30 och de hade sett "Fifty Shades of Grey". Den var helt okej sa matte men hon tyckte att saker som var viktiga från boken inte kom fram i filmen som det Mr Grey kämpade med och varför han gjorde det han gjorde och en del annat viktig för handlingen men böcker och filmer brukar vara så tydligen.

Idag söndag har vi mest slappat, matte har kört en maskin tvätt och så har vi gått en lång runda och en halvlång.
Nu sist vi var ute träffade vi på två av mina små tvåbenta kompisar och vi busade en hel del och rätt som det var kom två till så pussar delades ut till höger och vänster, hihi!
Blåser jättemycket ute så min frissa bli helt rufsig och matte som satte om min tofs innan vi gick ut.
Har ätit mat och nu ska jag fortsätta med mitt slöande denna blåsiga söndag!

Matte gjorde denna bild och la på Facebook igår, jag vid 9 veckor och 6 år, lite skillnad, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards