Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Aamor & Tina - 17 februari 2015 17:51

Sov ända till matte frågade om jag tänkte följa med till syrran och då kom jag sakta gående mot henne samtidigt som jag försökte sträcka mig för att vakna.
Jag hade inte bråttom alla när vi gick iväg men den sista biten började matte låta lite irriterad så jag la in 2:a växeln, hihi!

Har mest sovit hos syrran och när mattefar frågade om vi skulle gå med ut i vår hage blev mitt svar "vill inte", hihi! Han kallade och Affi försökte dra med mig men jag ville inte och då tänker jag inte göra som de vill, kom dock så pass långt som ut på trädäcket men att gå ner på gräset kunde de bara glömma.

Matte hämtade mig direkt efter jobbet och hon bara skrattade när de berättade om min vägran och sa att när Mr Envis har bestämt sig så har han - ja jag vet vad jag vill!
jag måste ändå erkänna att jag var hyfsat nödig när vi gick hem, hihi!
Upptäckte att det var tänt i vår hall och tvättmaskinen igång när jag gick igenom ytterdörren och då tittade jag frågande på matte. Hade hon varit hemma och ändå inte hämtat mig eller?
Hon sa då att hon hade jobbat i stallet idag och stank som tusan så hon hade duschat och slängt kläderna direkt i tvättmaskinen. Får väl gå då hon inte gjort mer än så, tur för henne att hon inte varit hemma mer än ca 30 minuter medan jag var kvar hos syrran.

Jag har ätit min mat, tog lite tid innan jag bestämde mig men till slut åt jag, idag med pyttesmå bitar torkad kyckling blandat ner i torrfodret.
Tänker sova en stund nu för matte är tråkig och sitter och läser.

Ingen helt ny bild.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards