Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Aamor & Tina - 24 februari 2015 17:17

Igår var jag och matte borta, vi besökte hennes fd kollega tillsammans med två andra kollegor. Hon ville träffas och så bjöd hon på två olika smörgåstårtor, jag åt inget.
Jag var SUR!
jag kände igen mig direkt vi kom dit för det är ju där Kalle kanin bor och även om jag inte varit med de sista gångerna matte varit där så visst jag.
Snabbt upp för yttertrappan, in i köket, snabb sväng till vänster och under trappan upp bor han, ja han rörde sig fritt men buren är där, det vet jag.
Där var ingen! Varken bur eller Kalle! Matte sa att Kalle finns inte mer och det tycker jag är dåligt, jag gillade honom ju.
Jag var tvungen att kolla minst 5-6 gånger under kvällen så jag verkligen inte bara missat honom.
Sa till Irene att nästa gång tyckte jag att där skulle finnas en kanin igen!
Somnade i bilen hem, helt utmattad efter kaninletandet.

Idag har jag hjälp några hantverkare som var hos matteföräldrarna. Var till stor hjälp tyckte jag själv men det höll inte mattefar med om men man får ju tycka olika, hihi!
Matte ringde när hon var på väg från jobbet och sa att hon skulle inom en affär och hon undrade om matteföräldrarna behövde nått och då hör jag mattemor säga att hon skulle skynda sig för jag hade gått ut i hallen för att invänta henne, avslöjad hihi!

Gick en lite längre runda på hemvägen mest för att matte ville undvika en gubbe med stor hund som "valsar" runt lite här och där och han kan knappt hoppa sin hund.
Jag gick gärna längre idag för matte sa att vi skulle bara hem och mysa.
Just nu myser vi i sängen, jag tänker snart somna en stund och matte tänker slöa hos mig.

Ingen nytagen bild.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards