Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 25 februari 2015

Besök!

Av Aamor & Tina - 25 februari 2015 18:38

Tyckte att matte kunde gå iväg själv i morse men när hon sa hej då fick jag bråttom. Tur ändå för jag såg Chili, hälsade inte men vi såg varandra och det är helt okej.

Har mest sovit idag men piggnade till när vi fick besök. Alltid kul med besök men inte lika kul när de ska iväg igen.
Mattefar var på rymmen ett tag idag med ev vän och det är inte heller så kul för alla ska vara runt oss även om vi inte bryr oss direkt om dom när de är där, de ska inte rymma i alla fall!

Matte jobbade länge idag för hon och en kollega hade fått ett uppdrag av chefen och nu slutförde de det, nästan i alla fall för där är lite till men inget svårt.
Hon hämtade mig strax efter 16.30 så det var inte längre än andra långa dagar.
Vi satt ute ett tag när vi kom hem men sen blev vi hungriga och gick in. Matte stekte fisk till sig men det ville jag inte ha så det blev torrfoder med smält smör ringlat över.
Har busat lite med en pipleksak, gömt den på olika ställen men hittade nog det bästa till slut, matte tror den finns på balkongen men jag tänker inte avslöja var och om den är där. Om den är där får hon öppna när jag vill ha den igen, hihi!

Tröttnade till slut på att leka och la mig utanför min kökssäng, matte satt och åt och tog en hel evighet på sig!

Nu ska vi mysa resten av kvällen!

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

25 februari 2015 19:00

Bra att du inte blev kvar hemmasjälv trots allt. Tur att du fick se Chili även om ni inte hälsade, nästa gång kanske.
Du ÄR ett busfrö, som kör med matte ;-) Fast din matte är jättesnäll, som låter dig göra det!
Ha en lat kväll. Imorrn låter ju klockan igen, sen är det snart helg.

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

25 februari 2015 19:07

Matte brukar låta mig hålla på för hon säger att jag sover gott sen, hihi! Gör jag ändå men det behöver hon inte veta ;-)
Jag hade ylat innan matte hade hunnit till porten så det var nog tur att jag följde med, hihi!

 
Melody

Melody

25 februari 2015 20:09

Smält smör på torrfodret! Jo, jag tackar jag… vilken lyx!
Ska ta ett snack med matte om jag inte också kan få det, men hon är
inte lika generös som din matte.
Hoppas ni har en riktigt skön mys kväll!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

25 februari 2015 20:26

Du äter ju din mat utan extra gott på, hihi! Matte har provat utan men det gick dagar utan att jag åt nått överhuvudtaget om jag inte fick nån annan smak på, det gäller att vara uthållig och svälta lite så vinner man till slut, hehe!
Prova så ska du se att du får topping på ditt torrfoder men du måste låta bli att äta då - länge!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

28 februari 2015 16:37

Smält smör på torrfodret , kan det vara nåt det ?!
Kuligt att ni fick besök :)
Jag har en favorit musebuse som jag gömmer emellanåt och matte o husse har ingen aning om vart. Men sen helt plötsligt så kommer jag bärandes på den ett par dagar senare :)

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

28 februari 2015 17:08

Det är jättegott med smält smör, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards