Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 februari 2015

Av Aamor & Tina - 27 februari 2015 18:53

Igår slöade vi mest hela kvällen, vi orkade inte ens blogga, hihi!
Jag har mest slöat idag med hos syrran men det var för jag var trött och det får man väl vara en fredag och efter att ha gjort en hel vecka hos syrran.

Jag fick åka bil hem, är som sagt fredag och sen satt vi ute ett litet tag men där kom ingen katt och ingen tvåbening som ville prata med mig så vi kunde lika bra gå in istället.
Matte hann knappt in förrän hon drog igång dammsugaren och när hon var klar med TV-rummet och fortsatte ut i resten tog det stopp och trots att hon drog fick hon inte med sig dammsugaren, hihi!

Försök du matte, hihi! Ligger inte helt på sladden nu men ändå är den min, hihi!
Mattes försök att få med den lyckades till slut men endast för att jag la mig på annat ställe.

Vi har ätit, jag åt när matte var klar med dammsugningen och sen gick vi och la oss i sängen en stund, det var mysigt!
Mattes mage började prata högt så hon gick upp och åt lite mat.
Nu ska jag ha ner matte på golvet för lite bus och mys men sen ska vi koppla av resten av denna fredag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards