Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 4 mars 2015

Ylade!

Av Aamor & Tina - 4 mars 2015 18:16

Kanon morgon, i alla fall när jag kom ut för först träffade vi Chili och hennes husse och hade följe med dom en bit och precis innan vi kom till matteföräldrarna mötte vi en annan hund som jag hälsade på.

Mattes moster kom på besök och vi hälsade henne varmt välkommen för hon har inte varit hos oss på länge, hon har varit sjuk men nu är hon bättre.
Efter några timmar hos oss måste hon ju känna sig ännu bättre.
Skrämde matteföräldrarna rejält och mig själv också men efteråt var det kul.
Jag låg och sov ute i hallen och har nog drömt nått, säkert att matte gått i från mig för rätt som det var vaknade jag av att nån ylade och det var jag! Tittade på mattemor och när hon frågade om jag drömt så la jag mig igen. Lite läskigt att vakna av ljud som kommer från en själv.

Matte var sen men jag fattade att hon och mattefar var och handlade för han gick ut och det var ju nått som varken jag eller syrran uppskattade så vi frågade mattemor många gånger när de kom till oss igen.
Pusskalas när jag fick syn på matte, saknat henne så!
Matte fick mat innan vi gick hem och även jag. Det var kyckling och först ville jag inte ha men när Affi ätit så ville jag också ha. Matte blandade torrfoder och kyckling men när jag skulle bocka ner huvudet för att äta var syrran ivägen. Hon stod och åt av min kyckling, hemska tös!
Matte fick puttat bort henne och sen åt jag.

Träffade två hundar på hemvägen, grannen passar sin dotters hundar några dagar. Var rätt kul men den ene lät väldigt mycket när han nosade på mig, trodde han höll på att kvävas.
Nu ska vi slöa resten av kvällen!

Gammal bild.

 
 
Julia

Julia

4 mars 2015 18:38

Tänk att du drömmer så högt att du skrämmer slag på alla, dig själv också. Knasboll...
Tur att matte och mattefar inte var borta så länge och ännu mera tur att Affi inte åt upp ALL din mat ;-). Bra att matte puttade liiite.
Ha en lat kväll, nu är det inte långt till helgen :)

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

4 mars 2015 18:42

Två morgnar till och det är helt okej!
Lite knasig är jag nog, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

4 mars 2015 19:21

läskigt att vakna av att man skrämmer sig själv! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

4 mars 2015 19:31

Väldigt läskigt!

 
Simba och Tasse

Simba och Tasse

5 mars 2015 15:00

Fyjam, så rädda de andra måste ha blivit när du plötsligt låg där och ylade! *ryser* Tur det bara var en dröm och inget farligt <3
Fräckt av syrran att sno din kyckling :-)
Hoppas du fick en lite lugnare kväll, finis!
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

5 mars 2015 17:42

Vi hade en väldigt lugn kväll och det var skönt!
Jag skrämde faktiskt alla med mitt ylande, hihi!

 
Laika

Laika

7 mars 2015 19:15

Huh ja, den där har jag också varit med om. Man sover så djupt och sedan vaknar man med ett ryck för att någon låter, och så är den någon en själv. Lite förvirrande.
Men, hihi... din syrra är ju rolig. Hon gillade med andra ord maten riktigt mycket :D

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

7 mars 2015 19:30

Det roliga med syrran är att Jon egentligen är sämre än vad jag är på att äta!
Det är läskigt att vakna av egna ljud.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards