Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 16 mars 2015

Host!

Av Aamor & Tina - 16 mars 2015 19:56

Undrar om min värld blir normal igen för jag hör host host hela tiden. Jag är trött på det och matte är trött på det. För att inte tala om musklerna hon använder och revbenen värker på henne.
Det är riktigt synd om oss.

Matte kände att hon fick ta tag i lite här hemma så det blev en runda med dammsugaren och efteråt var hon helt genomsvettig så den skulle nog fått vilat några dagar till om ni frågar mig fast golven var i stort behov av det.
Sen blev det inte mer som hon tog tag i.

Har bara blivit korta rundor idag för även om solen har skinit fint så har det bäst riktigt kallt och det var inte skönt alls.
Jag sprang av mig lite på gröningen utanför vårt, försökte få med matte men hon ställde bara upp på lite dragkamp.
Träffade på Arktis och och så har jag fått ett snabbt kel av Ollie.

Håll alla tummar och tassar att matte får sova i natt för då får även jag sova. Det är jobbigt när hon skiftar ut sängen mot fåtöljen mitt i natten, blir lite förvirrad av det.

Gammal bild.

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

16 mars 2015 20:26

Vi håller tummarna att ni får sova båda två. DET tänker vi göra efter kalabaliken som vi har haft... Gäääääsp...

Kram, nattï-natti å puss på nosen ;-)

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

16 mars 2015 20:31

Ja nog behöver ni också sova!

 
Edith

Edith

17 mars 2015 13:56

Hoppas matten snart blir bra och slutar hosta. Så både du och matten får sova ordentligt.

http://parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

17 mars 2015 16:19

Hoppas jag med!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

18 mars 2015 19:13

Har gått sån där eländig förkylning med jätte envis hosta på min mattes jobb också. *peppar , peppar* så har min matte klarat sig undan !

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

18 mars 2015 19:22

Hoppas din matte klarar sig för det är ingen dans på rosor att ha en hostande matte!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards