Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 1 april 2015

Ensam!

Av Aamor & Tina - 1 april 2015 19:00

Har inte kommit ikapp än med tiden men det börjar ta sig, gick lite lättare i morse men det kanske var för att matte släckte lite tidigare i går.
Sov ändå rätt länge när jag kom till syrran fast det brukar jag göra.

Är trött nu igen för jag missade en hel del sömn när jag blev lämnad ensam i huset!
Okej, visst syrran var ju också där och det kan trösta lite men nä, ärligt så är det bäst när matteföräldrarna också är där.
De var iväg och påskhandlade medan vi passade huset. Går ju inte att sova när huset ska passas och så gillar vi inte att vara själv men vi överlevde - precis!

Sen på köpet var matte sen, en hel timme för hon var och shoppade efter jobbet!
Inte lätt att vara en liten Aamor, hihi!
Matte brukar säga till mig när jag beklagar mig att det finns nog ingen hund i hela världen som har det så jobbigt som du och med världens besvärligaste matte och sen skrattar hon och lägger till, du har det så bra min herre så du anar inte ens det!
Har nog det men nog måste man beklaga sig ibland, hihi!

Det är gott att vila sig och riktigt sträcka ut, hihi!
Äter nog lite senare ikväll!
Vi nästan storm här, kändes så när vi gick hem för min mittbena på ryggen låg som en sidbena!

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

1 april 2015 19:38

Så duktiga ni var som passade huset, fast detr tråkigt.
Du vet nog inte hur bra du och syrran har det. Ni är inte ensamma ofta och bara nån liten timme i taget. Fast gör som min man brukar säga till mig:
Älskling! Gnäll lite till om det hjälper å sen skrattar han och jag med ;-)
Du är söt när du "ligger golmopp" Sötnos!
Imorrn låter klocka för sista gången för denna vecka, sen är den tyst i många dagar framåt, Härligt!!!

Kram å pussar på magen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

1 april 2015 19:46

Vi blir glada när de kommer tillbaka så det ska dröja länge tills de lämnar oss igen, hihi!
Lite gnäll måste man få ut lite då och då men jag vet hur bra jag har det egentligen.

 
Laika

Laika

1 april 2015 19:54

Hihi, nog har du det bra alltid :D Men visst ska man få beklaga sig lite, passa ett hus är nog så jobbigt, de anar inte för de behöver ju aldrig sitta ensamma och passa huset för vi drar ju inte iväg på egen tass. Nää, vi tänker ju på våra mattar och vill ta med dom ;)
Nospussar :D

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

1 april 2015 19:58

Precis så är det och skulle det skada om de tänkte likadant - nä verkligen inte, hihi!

 
Melody

Melody

1 april 2015 21:15

Både du och jag har det nog rätt bra, men visst har man skäl att beklaga sig varje gång man inte får följa med sin matte. Även jag fick vara hemma och vakta huset i kväll när matte drog iväg och handlade. Visst var Shakira hemma också, men det innebar ju bara att vi var två som satt och väntade innanför dörren! Något direkt sällskap kan jag inte påstå att hon är!
Bara en dag kvar till långhelg!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

1 april 2015 21:30

Precis så känner jag också, vi blir bara två som väntar och visst det känns bättre än att vänta själv men inte samma som att ha de sina där.

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

2 april 2015 10:33

Tror minsann att du är precis lika bortskämd som jag :)

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

2 april 2015 15:09

Det är nog inte så stor skillnad mellan oss nä, hihi!

 
Elvis

Elvis

2 april 2015 10:36

Jag tycker inte heller om att bli lämnad ensam för jag brukar följa efter matte som en skugga säger hon. Vi har inte satt upp något påskpynt iår för jag kan inte låta bli med att drämma till pyntet med en tass.
Kram o nosgos

http://elvisthecat.blogg.se

Aamor & Tina

2 april 2015 15:10

Vi har inte heller nått påskpynt, matte säger att det är inte lönt för så kort helg!

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

2 april 2015 14:31

Bra att ni håller vakt när era människor är ute på viktigt påskuppdrag :-)
Vi önskar er alla en riktigt glad, god, rolig och solig påsk! <3
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

2 april 2015 15:10

Glad Påsk på er med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards