Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Aamor & Tina - 2 april 2015 17:39

Det var kallt i morse, vitt på taken och på vissa ställen i gräset men sen på förmiddagen sken solen.
Regnet kom sen och nu efter jag kommit hem åskade det till och med. Hade kommit snö bara knappt en mil från oss, sån snö som blev heltäckande så med andra ord har vi haft alla årstiderna idag.

Matte hämtade mig lite tidigare än i vanliga fall och när hon kom in luktade hon så spännande.
Jag snusade Och snusade på henne, kände igen doften snusade lite till! Puttade bort ena sidan på hennes tjocka skjorta men där var bara doft och inget annat!
Matte luktade kanin och även annat. Så pass mycket kanin luktade hon att jag var säker att hon hade en gömd i kläderna men tyvärr var där ingen.
Hon hade jobbat på 4H gården idag och kelat med två kaniner, en häst och så hade hon även varit inne i hagen hos nån.
Hon brukar köra hem och duscha innan men hon tänkte att hon skulle hämta mig och snabbt köra till det andra stället hon jobbar så jag en av killarna som frågar efter mig ofta kunde hälsa på mig innan han skulle hem men tyvärr missade vi honom med några minuter, taxin hade varit tidig - trist!
Jag tyckte att matte kunde lägga sin skjorta i min säng men den hamnade i tvätten och luktar inte alls lika gott längre.

Jag vilade lite när vi kom hem och ska nog snart äta, matte har ätit men jag ville inte ha fisk.
Nu ska jag försöka få ner matte på golvet för det är dags med lite kel, hihi!

Vila efter en hård dag, hihi!

Trevlig Skärtorsdag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards