Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Aamor & Tina - 5 april 2015 18:15

vi firade Påskafton hos matteföräldrarna och även mattes faster, farbror, kusin med man och son var där.
Jag och matte var och hjälpte till innan de kom så att allt blev bra, jag var chefen så det var mest kommando från min sida, hihi!
Jag passade på att äta min mat innan vi gick dit så jag klarade mig hela kvällen, matte bjöd på prinskorv och mattemors supergoda köttbullar men jag avstod.
Jag och syrran blev lite trötta för kusinens som var full av liv och var överallt, han är bara 5 år, blev det igår så nog är där fart i honom.

Här håller vi koll på den lille vilde, hihi!

Idag sov vi länge och det var riktigt skönt och när vi sen kom ut så var det strålande sol, dock lite blåsigt men på nått ställe gick vi i lä och så skönt det var.
Fåglarna har blivit heltokiga och sjunger ikapp så det ringer i öronen, hihi!
Hemma igen drog matte fram dammsugaren och startade tvättmaskinen och sa nu får det vara nog med slöandet, en stund i alla fall.
Fast nu slöar vi igen, jag har precis ätit och matte tog bara flingor till middag, hon orkade inte laga till nått sa hon.

Jag har kommit fram till att min matte nog är lite knasig för hon vaknade en morgon nu under ledigheten och skrattade och berättade att hon har nog läst lite många böcker på engelska för hon hade drömt på engelska - knasig eller hur!
Sen får hon vara som hon är för hon är ändå det bästa jag vet!

Hon gjorde mig fin i tofsen till igår och titta som hon gjorde!

Den är samlad i alla fall men kanske vi skulle matcha varandra för matte hade också fläta fast en sån på ena sidan bara.

Ha en bra Påskdag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards