Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Aamor & Tina - 7 april 2015 16:58

Jag ville inte vakna i morse men fick ju göra det så pass att jag kunde hänga med matte när gav sig iväg.
Har mest sovit hos syrran, på stolen, på bordet och i kökssängen så kanske jag kan hålla igång matte ikväll, lite senare för nu vilar jag, hihi!

Jag bad matte öppna balkongdörren så fort vi kom hem och när hon inte hörde nått från mig kom hon ut för att kolla vad jag gjorde och sen hör jag klick och ja hon skulle föreviga mig och min röriga hörna.
Jag har två gamla sängar och en kudde där ute i ena balkongdelen och de bäddade jag runt med som jag vill, hihi!

Som ni kan se så står den ena sängen på högkant med innerkudden sidan om och en säng bara anar man, det bruna på bilden och den kudden som tillhör den sängen ligger inte heller där den ska, hihi! Tur jag har min stora kudde att vila på, hihi!
Tycker att matte gott kan fixa till där för där är rörigt.

Nu ska vi ta det lugnt för första dagen efter ledighet är tuff och matte har förutom jobbat varit på synfältsundersökning så hon är nog trött även om hon säger nej själv.

Ha en bra tisdag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards