Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 april 2015

Ny!

Av Aamor & Tina - 9 april 2015 17:59

Näst sista morgonen denna vecka och det kändes rätt tufft att gå upp och inte träffade jag en enda hund heller på väg till syrran fast jag stod länge och tittade på olika ställen.
Dagen har varit lugn hos syrran för vi har mest sovit.

Matte var sen, inget ovanligt vid det här laget men denna gång hade hon varit och köpt skor, hon gillar inte att handla skor men nu var det stort behov. Blev ett par av samma sort hon har och går dagligen i så hon varierar sig inte, hihi! Hon säger att de är bekväma, vattentäta och bra allmänt att gå i så därför blev det samma som de gamla.

Vi gick hemåt sakta för att njuta i solen och lyssna på fågelsången, jag tittade efter hundar och katter, hihi!
Hade oturen att hamna en vända på trimbordet för matte sa att nu behövde jag en ny tofs. Okej tänkte jag, har ju klarat mig sen påskafton så jag får kanske hålla med om att en ny behövdes.

Är vi klara nu matte så lyft ner mig!

Blev två gummiband och en fläta denna gång och sen trodde matte att jag skulle äta mat!
Ha, det kan hon glömma för jag gick och la mig, hihi!
Äter kanske senare.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards