Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 april 2015

Av Aamor & Tina - 13 april 2015 18:06

Redan i morse var det riktigt blåsigt och det var inte slutat än.
Solen har i alla fall lyst starkt så håller man sig inne tror man att det är fint väder.

Matte skulle till ögonläkaren i morse så vi kom iväg lite senare än vad vi vanligen gör. Hon börjar 7.30 men skulle vara där 8 så det var inte lönt att köra och vända på jobbet.
Allt såg bra ut, trycket var gränsfall men då allt annat såg bra ut så skulle hon vänta till nästa sommar för återbesök. Synfältsundersökningen var kanonbra fick hon reda på. Skönt.

Jag var nöjd med att jag fick åka bil till syrran och sen har jag slappat nästan hela dagen förutom när vi var och härjade i vår hage, hihi!

Matte jobbade länge så jag fick vänta en hel evighet kändes det som.
Hon fick en pipis och en puss av mig när hon kom så hon blev störtglad, hihi!
Riktigt blåsigt när vi gick hem, vinden for runt runt så när jag satte mig för att göra nr 2 blåste håret i baken hit och dit och allt satt kvar i håret. Rumptvätt när jag kom hem.
Snackade med grannen och hunden hon passar, Bass den där jakthunden jag skrämde, hihi dock var han inte rädd idag. Han jagade löv, såg roligt ut för hans huvud gick nästan runt för att inte missa nått.
Sa till matte att jag var hungrig och efter lite stirrande på maten högg jag in för matte sa att det blev inte mer än vad som fanns på fatet men det blev godis efteråt.

Nu ska jag sova lite och sen lite till för att busa lite med matte när hon tänker sätta sig och slappa, hihi!

Var motvind på hemvägen!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards