Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 april 2015

Av Aamor & Tina - 14 april 2015 17:45

Var helt okej väder i morse, tror det hade frusit lite men vid 10.30 började det regna och sen har det hållit på hela dagen.
Mattefar undrade om vi skulle kunna tänka oss att gå ut men jag sa "Nä tack" och gick och la mig igen.
Lite senare sa han att vi skulle gå ut men vips så var vi borta, tror han på allvar att jag vill ut när det regnar så och vill han gå ut kan han själv göra det!

Blivit mobbad av syrran också, jag låg på ena hörnan på mattan i TV-rummet men där brukar tydligen fröken Boss ligga på kvällarna och körde helt sonika bort mig. Inte så att hon knuffade ellerdrog bort minuten hon bara stod och blängde och när jag tröttnade på hennes blängande så gick jag och la mig på annat ställe och då la hon sig själv där!
Jag är för snäll säger matte.

Matte kom i rätt så hyfsad tid fast hon varit på Ö&B och köpt nötter till matteföräldrarnas ekorrar.
Vi traskade hem rätt så snabbt för det ösregnade, inga stora droppar men mängder av såna där små som blöter ner en ända in på skinnet.
Ville inte ens sitta ute men jag tittade snabbt om nån av katterna visade sig.

Har ätit min mat, matte tjatade så mycket och för att kunna få tyst på henne var det lika bra att äta upp den, hihi!
Har lekt med lite pipisar på balkongen och nu gick jag precis in och la mig. Matte stökar i köket med sin mat, hon hade inte tagit fram nått så maten blir nog lite senare än vanligt.

Kallade ut matte på balkongen för att hon skulle se vad jag hittade på. Gick in när hon tagit kortet, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards